Ürün Kodu | : | Fr-1 |
Kategori | : | Ahşap Manav Reyonu, Manav Reyonları, Duvar Reyonu, Manav Reyonu |
Destek Hattı | : | +90 ( 535 ) 363 96 79 |
Translate | : |
Meyve ve Sebze Reyonları
Meyve ve Sebze Reyonları
Ahşap Manav Reyonu sepetleri hem dökme ürün konulup hemde plastik meyve ve sebze kasası konulacak şekilde dizayn edilmiştir. Dökme meyve ve sebze serileceği zaman hasır benzeri örtülerin alt taban kısmına serili olması tavsiye edilmektedir. Bu sayede ürün ölü yüzeyle teması kesilmektedir.
Ahşap Manav Reyonunu dökme meyve ve sebze konulacağı zaman ilk işlem olarak basit bir şekilde ara bölmeleri takmak olacaktır. Bu sayede ürünler birbirleri arasındaki temas kesilecek ve gerekli dizaynlar rahatça işlenebilecektir.
Kategori: Ahşap Manav Reyonu, Duvar Reyonu, Manav Reyonu
Açıklama Sıkça Sorulan Sorular
Meyve ve Sebze Reyonları
Market ve manavlarda hem ahşap olsun , kaliteli bir sistem olsun ve klasik çizgileri de beraberinde barındırsın diye düşünüyorsak Meyve ve Sebze Reyonları stantları iyi bir tercihtir.
Önceden market ve manav dükkanları gibi mekanlar yoktu. Daha çok pazar yerleri gibi alanlar mevcuttu. Bu alanlar da bir kısmı kumaş – basma gibi ürünler satılırken diğer kısımlarda da yaş ve kuru gıdalar satılmaktaydı. Yaş gıdalar başlıca domates , salata , patlıcan , biber gibi bahçe ürünleridir. Pırasa , marul , maydanoz , dereotu gibi ürünler de yeşillik ürünleri diye geçmekteydi.
Meyve ve Sebze Reyonları
Atalarımız bu bahçe ürünlerini almak için değişik denilen bir yöntem kullanmaktaydı. Bu yöntem için köyler arası seyahatler mevcuttu. Bu seyahatler günlük olabildiği gibi , haftalık ta olabilmekteydi. Bunun içinde kervancılar için köy evleri (misafir evleri) yapılmıştır. Bu işler bu kadar zor olmasına rağmen bir o kadarda zevkliydi. insanlar arasındaki iletişim güçlüydü. Ama bir o kadar da zordu. Düşünelim bir haftalık seyahatlerde yaş meyve ve sebzelerin bir kısmı bozulmaktaydı.
Günümüzdeki teknolojinin de sayesinde uzaklar yakın oldu. Özellikle ürün tarladan toplandığı gibi 1 sonraki gün hallerden direk soframıza gelebilmektedir. Bu hız teknoloji açısından olumlu olsa da bir o kadar da insanlık yaşam şartlarını tehdit etmektedir. Hız ürünlerin yapısında da oynamalara sebep olunmaktadır. Bu da ürün kalitesini düşürmektedir. Ucuz ve çok ürün. Ama kalitesiz.
Artık günümüzde organik ürün bulmak zordur. Bunun yerine iyileştirilmiş tarım uygulaması tercih edilmektedir. Bu aslında bir mecburiyet sebebidir. Bu duruma istinaden bu ürünler artık elit noktalarda elit şekilde sunulmalıdır. Öyle ki diğer satış tezgahlarından farklı ve sistemli tezgahlarda sunulması hem ürün açısından hemde şirket yapısını vurgulamak için çok önemlidir. Öyle ki adeta kaliteli mekan algısı verilmektedir.
Artık günümüzde özüne dönüş yaşanmaktadır. Aslında insanlığın bir haykırışı , çığlığı da diyebiliriz. Her yerde , her mekanda bu arayış vurgulanmaktadır. Bu çizgiler geleneksel motiflerle desteklenirse de daha etkili sonuçlar alınmaktadır. İnsanlar buralarda daha fazla zaman harcamakta , ve daha rahat alışveriş yapmaktadırlar.