Ürün Kodu | : | FR 37_D1200 V-2 |
Kategori | : | Ahşap Manav Reyonu, Manav Reyonları, Manav Reyonu, Orta Alan ve Yeşillik Reyonu |
Destek Hattı | : | +90 ( 535 ) 363 96 79 |
Translate | : |
Market Ekipmanı
Market Ekipmanı Yapısı
Market Ekipmanı market ve manav dükkanlarında ihtiyaç duyulan mekanik malzemeden konu bahsedilmektedir. Yani manav dükkanınız da ihtiyaç duyulan her şey konu alınmaktadır.
Market Ekipmanı
Market veya manav dükkanları insanların sosyal hayatta ihtiyaç duydukları her ürünü sunmaktadırlar. Bunlar özellikle gıda maddeleri olmakla beraber elektrik ve elektronik malzemeleri de beraberinde sunmaktadır. Bunlar cep telefonu , mutfak robotu , traş makinesinden tutun da otomobil paspasına kadar sunabilmektedir. Geniş kapsamlı ürünleri sunmak içinde iyi organize edilmiş ortamlar mevcuttur.
Ortamları sağlamak ciddi bir teknik çalışma gerektirir. Bulunduğu alan her zaman düz engelsiz ortamlar olmayacaktır. yer yer kirişler kolonlar olabilir. Ve hatta binanın veya yerleşkenin mimari planları bile incelenmesi gerekebilir.
Doğru Bir Market Ekipmanı İçin Neler Gereklidir?
1- Öncelikle bulunduğu bölgenin coğrafi yapısına dikkat edilmelidir. Öyle ki aşırı yağmurlu bir coğrafyaya sahipse ürün üzerine uygulanacak ahşaba farklı işlemler yapmak gerekir. Özel suya dayanıklı kimyasallar ekstra uygulanmalıdır. Kullanılan malzeme de bir o kadar önemlidir. çok gerekli görülen yerlerde paslanmaz malzemeyi komple kullanmak ta gerekir.
2- Kullanım Amacı Doğru Tespit Edilmelidir. Marketler de bakliyat için ayrı , manav için ayrı elektronik için ayrı tezgah seçilmelidir. Bazen elektronik için yüksek güvenlikle tezgahlar tercih etmek gerekebilir. Öyleyse marketin ne iş yapacağını ve hangi alanlara yoğunlaşacağını iyi tespit etmek gerekir. Markette kullanılacak ekipmanları da bu çerçevede değerlendirmekte fayda vardır.
3-Bütçe Planlaması Yapılmalıdır. Projenin yarıda kalmaması için iyi bir plan yapılmalıdır. Olası bir aksilik durumunda projenin yarıda sonlanmasına sebebiyet verebilir. Yani market tarafını kurdunuz. Manav dükkanını da kurmanız gerekirken kuramadınız diyelim. Müşteri kaybınız yalnız manav dükkanı müşterisi olmayacaktır. Belkide %70-80 kaybınız olabilir. Neden mi?
Artık günümüzde discount denilen marketler çoğalmıştır.Bu marketler A101 market , bim market , şok market gibi . Discount marketlerler temel gıda ürünlerinde müthiş rekabet içindedirler. Sizlerin temel gıdalarda yarışma gibi şansınız olmamaz. Ancak meyve ve sebze alanlarında yarışabilirsiniz. Çünkü meyve ve sebze alanı yani manav alanı özel ilgi ve çalışma gerektiren bir sektördür. Dolayısıyla discount marketler az işçilik çok satış alanını bırakıp ta bu alana şu an için girmemektedirler.